1 Ekim 2010 Cuma

ne istediğine dikkat et!

dikkat et, çünkü gerçekleşebilir. ingiliz'lerin atasözü kıvamında cümlesi. sikiyim böyle doğruluk payını.

hayatımın bir kısmını yalanlar üzerine kurdum ben. önce ufak tefek kendimi iyi gösterecek şeylerle başladım, sonra ne olduğunu bile anlamadan kendime yalandan bir hayat daha ediniverdim. iki hayattan hangisinin doğru, hangisinin yalan olduğunu karıştırdığımı söyleyeceğimi zannediyorsanız yanılıyorsunuz. zira o kadar aptal değilim.

ama yoruldum artık. cidden yoruldum. yalan hayattan ziyade gerçek olan yordu beni daha çok. yalanken, yalan söylerken daha rahatım, daha çok seviyorum kendimi. istediğim zaman istediğim yerde olabiliyor, istediğim gibi yaşıyorum yalanlarda. ama gerçek öyle değil. üzerime aldığım tüm sorumluluktan kurtulmak istediğim zaman hiçbir şey yapamıyorum. nefes almak için belirli bir süre yüzeye çıkmam gerekiyor, o zaman da yalan hayatıma transfer ediyorum kendimi. sözleşmeyi imzalayıp bayrağı öpmüşüm çünkü çok zaman önce. gelip gitmeler koymuyor artık.

gerçek halim çok sıkıcıdır aslında. muhasebeci gibi hayatım var lan. bazen düşünüyorum, yalan hayatım gerçek olsaydı çok mu kötü olurdu diye. kötü olurdu tabi lan! içten içe diliyorum bu değişimi ama gerçekleşme ihtimalinden öyle bir korkuyorum ki, kedi gibi, can havliyle 15metrelik ağaca tırmanıyorum.

burada oturup gerçeğimden bir şeyler yazmak isterdim ama yalanlarım hem daha inandırıcı, hem daha heyecanlı. ayrıca, ben yalanken daha iyi yazıyorum.

1 yorum:

  1. hepimiz birer yalanız ,yalancıyız zaten..kım durust kalmıs kı?!

    YanıtlaSil